


Cudowna!!! Prwdziwa "diva"!!! Porównam ją do Beyońce chociaż nie jest do niej podobna!!!XD
Oryginalny styl!!! Jak widać bardzo się starała, żeby wygrać!!! Ale jest tylko jeden zwycięzca!!!
Miała "Cudowną" scenerie!!!:)
Nie jakaś Lacha12 napisała, że nasza "siss" WYŁUDZA DOŁADOWANIA SS!!!
Idiotka!!!
Co tam jeszcze po ściemniać...XD
Siostra KajaMiss!!!
Sprawiedliwa
Fajna
Koleżeńska!!!
To chyba już wszystko:)
Pozdr!!!

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz